navbar

Image Map

Tuesday 8 July 2014

SAYA & SHAKLEE

Assalamualaikum , hi all

Saya Siti Suraida Mazlan, pengedar Shaklee bertauliah anda. ID no : 1118808. Cod area Seksyen 13 Shah Alam, Bukit Jelutong, TTdi Jaya and area yang berdekatan dengannya. Boleh pm / whatsapp.
 
Mengenali shaklee secara terus lebih kurang 4 tahun yang lepas. Mengandungkan anak pertama dan tercari-cari vitamin mengandung yang sesuai untuk diamalkan. Saya pun membuat carian di internet. Cari punya cari, Set Mengandung Shaklee yang menambat hati. Pada masa itu, jualan secara trial pack masih lagi dibenarkan. So, percubaan yang pertama dengan set shaklee tu memang tidak menghampakan. Wallahhhh. Sepanjang mengandungkan Myra 9 bulan, badan saya sentiasa cergas dan bertenaga, tiada alahan yang teruk, hb sangat cantik dan tiada kencing manis mahupun darah tinggi. Alhamdulillah.
And Mommy & Baby sihat walafiat thru out 9months pregnancy.

Selepas mencuba Set Mengandung Shaklee, next saya order Set Berpantang. Pada masa yang sama, saya beli jamu Nona Roguy jugak. Best set Berpantang Shaklee ni sebab, boleh ambil terus selepas bersalin, kalau set Nona Roguy tu, jamu, jadi dinasihatkan  ambil jamu selepas dua minggu or sebulan after bersalin. Dikhuatiri nanti bayi akan kuning jika kita ambil jamu awal- awal kan. Berpantang bersama Shaklee, badan segar bugar, menyusu anak pun sambil tersenyum, memerah susu untuk buat stok tanpa batasan, bangun tengah malam dengan muka yang ceria. You all tak nak ke macam i ni. he he he.



Selesai berpantang, 3 bulan bercuti, dah nak nak kerja. Set Menyusu Shaklee pulak yang menjadi pilihan. Fully breastfeeding my baby so saya kena pastikan yang badan saya cukup nutrisi harian yang lengkap memandangkan saya perlukan tenaga di tempat kerja mahupun dirumah.  "takkan nak tidur kot time fly sebab badan letih kan..".

Ibu beranak satu, tapi saya tak nak laa badan kembang macam anak dah 10 kan dan muka kusut masai je kan. So saya teruskan dengan Set Kurus Shaklee & Set kecantikan (Collagen & VIVIX). Alhamdulillah saya berjaya dapatkan original weight and maintain until now. My skin keep glowing every day. Hilang semua kulit kusam dan licinkan kulit jugak tau.Saya pulak asyik imagine yang nanti Myra dah besar, window shopping with her and people ask, 'eh kakak ke tu'.Awwwwww

Eh makan shaklee lama lama ni tak jadi ahli ke? hehehe tu laa silap saya disini. Selama ni beli je, tidak terlintas lansung nak jadi ahli, apatah lagi nak berbisnes. Tahun 2014, bulan Mac barulah terbuka hati nak mendaftar sebagai ahli Shaklee. Join and shoot terus - jangan pandang belakang. Tiada istilah impossible. Saya sangat tertarik dengan apa yang Shaklee tawarkan.- 3C Çar, Cash & Convention'. Bak kata pepatah, "sambil menyelam sambil minum air". Alang alang satu family memang consume shaklee, so why not teruskan aje ber bisnes. Usaha lebih bonus lebih.  InsyaAllah satu hari nanti, masa saya akan tiba. Ameen.
And 'Shaklee Go Online' amatlah memudahkan. Order dihujung jari. Kan senang.
 



So, macam mana nak jadi ahli? Modal serendah RM 65 seumur hidup atau dengan pembelian sebanyak 200uv anda layak untuk pendaftaran secara percuma. Jangan jadi macam saya, tunggu 4 tahun baru nak register. Last but not least, Restu. Alhamdulillah suami & family sangat merestui saya & shaklee. itulah keberkatan yang diperlukan InsyaAllah.

Restu seorang anak





No comments:

Post a Comment